مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

      منو منتظر بذار هر جوری که تو راحتی
   
 چی می خوام مگه ،فقط ساختن فردای تو رو

        دوست دارم تمام دنیا رو بدم تا بدونم   
           
راز فتح قلعة قشنگ رؤیای تو رو

            تا یادم نرفته یک بار دیگه واست بگم 
         
من نمیدم به کسی تا عمر دارم جای تو رو

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شب های سفید شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ب.ظ http://shabhayesefid.tk

آی آدمای مهربون.
پنجره ها رو باز کنید.
با دلی از عشق و امید .
به شهرمون نگاه کنید.
آی آدمای مهربون .
بیایید دلای خسته رو.
از غصه ها رها کنید.
به شهرمون نگاه کنید.
به آسمون نگاه کنید.
بیاید که باز بهاره.
فصل شکوفه زاره.
مثل دوتا پرنده .
عاشق بشین دوباره.
بیا مثل یه عاشق .
دلو بدیم به دریا.
برای آرزوها .
بریم به سوی فردا.موفق باشی.

amin جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ق.ظ

ye zang beman bezan 0131_5522950

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد