مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

برای او که قرار نیست فراموشش کنم .

از رفتن های بسیار نمی هراسم
از پیمودن راه های طولانی
و ایستادن پشت چراغ های قرمز طولانی
خسته نمی شوم هرگز اگر مقصد تو باشی !
حتی اگر هرگز با من نباشی
حتی اگر دستانت در جیب های عشق من جا نگیرد
وقتی از سرمای تنهایی می لرزی !
حتی اگر نگاهت بر نگاه من نرقصد
باز هم چشمانت را دوست می دارم .
..

I .... YOU

تو میتونی من و از پا درآری تو میتونی که اشکمو در بیاری
فقط تویی که میتونی عزیزم منو عمری توی کما بزاری
تو میتونی که روحم رو بپاشی   تو میتونی دوسم نداشته باشی
آره تویی که میتونی عزیزم بری لحظه ای یاد ما نباشی
ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از دلم  هواتو
ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از من خاطراتو
تو میتونی نبینی خستگیمو
تو میتونی نفهمی بچگیمو
تو میتونی که نادیده بگیری
تمام لحظه های زندگیمو
بی وفایی تو خونته میدونم
میتونی بگذری اینم میدونم

میدونم میتونی بشنوی ساده
دل و حرمت    هر چی هست میدونم
ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از دلم هواتو
ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از من خاطراتو


این هم یه هدیه به همه مهمونای عزیز این کلبه که در ضمن نظر یادشون نرفته ! http://www.cnyas.com/clip/clip03.htm


نظرات 5 + ارسال نظر
رویا جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام
خسته نباشی
مگه هنوز برنگشته ؟ امیدوار باش (ولی اگه از من میشنوی دورش خط بکش) !!!
good بای

آنی جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ق.ظ http://anika.blogsky.com

خوب بود ،همش
به این می گن امـــــــــــــــــــــــــــید
اگه مال تو باشه بر می گرده اگر هم نبود ............

[ بدون نام ] جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:44 ق.ظ

Aya mayel hastid ke yek LAPTOP dashte bashid?! khob alan in ammalie oonam FREE pas be link zir rafte va NOTEBOOK FREE daryaft konid: http://realamd.persiangig.com/

اسم مهم نیست چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ب.ظ

درد انسان متعالی تنهایی وعشق است.این تراژدی درام رو فراموش کن.نگو نمی شه که خودت بهتر از هر کسی میدونی که میشه.امیدوارم یه روز وبلاگت پر از حرفای شاد باشه.
بای

سارا چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ب.ظ

عزیزم غصه نخور ** زندگی زیباست ای زیباپسند زنده اندیشان به زیبایی رسند انچنان زیباست این بی بازگشت کز برایش می توان از جان گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد