مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

چه کسی باور کرد جنگل جان مرا آتش عشق تو خاکستر کرد؟

چه بگویم به تو من؟؟؟؟

می توانم بگویم که " نرو" ؟؟؟ ... این خوشایند تو نیست ...

"هر چه می خواهی کن "... خالی از احساس است...

می توانم بزنم نعره " بمان " ؟؟؟ ... چه تحکم آمیز !!!

" می توانی بروی "... بی تفاوت    حرفی نیست ...

می توانم به تو گویم:" گر روی ، از غمت خواهم مرد

 بی تو خواهم پژمرد..."

اما تو ... تو که باور ننمایی سخنم ...

خود بگو .خود بگو با تو چه گویم ؟

به چه حالت به زمانی که مرا ترک کنی ، از غمت یاد کنم ؟

وز تو فریاد کنم؟

خود بگو با تو چه گویم که خوشایند تو باشد؟

 که تحکم آمیز ، خالی از احساسات ، بی تفاوت هم نیز...؟؟؟

خود بگو با تو چه گویم؟ 

 

  • پیش من هم غروب غمگین است                                
    پیش من هم طلوع کم رنگ است
  • خوشم آمد چقدر دانایی                            
    حالی از حال من نپرسیدی
                              
    ولی از پشت قاب دلتنگی
                               
    زردیم را چه زود فهمیدی
                              
    یاس زرد دو خانه
    آن وُرتر                          
    داشت دیشب تو را دعا میکرد
                           
    تشنه بود و نبودی و او داشت التماس پرنده ها میکرد
              
    گفته بودی ز غیبت باران باز هم درد مشترک داری
              
     دوریت کار دست من داده
                          
    فاصله که میان ما کم نیست
                          
    هیچکس روزگار و اقبالش مثل
    من بی نشان و مبهم نیست        
    فکرت اینجا میان گلدان است                    
    جلوی چشم آرزوهایم
                                  
    تو خودت را به جای من بگذار
                           
    تو خودت را به جای من بگذار                        
    تو دلت سوخت
    ،، من چه تنهایم
  •  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:25 ب.ظ http://shiva2000.blogsky.com

سلام شعرت قشنگ بود مثل این که تو هم دلت مثل من گرفته
موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:34 ب.ظ

جدایی درد بی درمان جدایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد