مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

 

یاد باد آنکه نهانش نظری با ما بود

 

از نگاهت خونه ساختم       از صدات بهونه ساختم

به غبار روی چشمات     همه هستی مو باختم

من نفسهام شده عادت     قلب من پر از شکایت

خنده های من همیشه      داره از گریه حکایت

من از آغاز عبورت  

یه بغل خاطره دارم

از صدای با تو بودن        پر شده شبای تارم

غُصه من ، قِصه تو            قبله پاک منی تو

توی خلوت ، کنج عزلت

من میرم به خاطر تو

من میرم واسه همیشه      تا تو گریمو نبینی

من میرم تا مثل شبنم    تو روی گلها بشینی

من میرم تا مثل شبنم

تو روی گلها بشینی

 

گاهی اوقات با یه بله گفتن خیلی چیزا شروع میشه ،

 گاهی هم با یه بله گفتن خیلی چیزا تموم میشه ؛

 ولی مهم اینه که پرواز رو به خاطر بسپاریم  ..........

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مرورگر.کام پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

zahra سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:40 ق.ظ

vebloge ghashangi dari khosham oomad mer30 az neveshtehat

gomnam یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ

salam. ye soal dashtam? shoma tu eshgh shekast khordin?

[ بدون نام ] یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ق.ظ

khosh be hale mashughetun...... esmesh chie

shokoofe چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ق.ظ

kheili vebloget jalebe man ke kheili khosham oomade

ارکیده پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ب.ظ http://appleeve.blogfa.com

امان از این بله ها. ولی یه چیزی رو می دونی؟ من نه گفتن رو خیلی بیشتر دوست دارم

مهسایییییییییییییییییی..!! یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ق.ظ http://mahsa-malus.blogfa.com


سلامممممممممممممممممم تنهای خوبییییی...
عمرن اگه من از خرداد خوشم بیادددددددد
بعشدمممممممممممممممم وبت با حاله شرمنده دیر کردم خونه نبودم برا این
فدات بابای

ارکیده شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ب.ظ http://appleeve.blogfa.com

هرموقع اپ کردی یادت نره خبرم کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد