مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

من میخوام همیشه عاشق بمونم

 

به تو و چشمای روشنت قسم

با ترانه های آفتابی تو میتونم به صبح فردا برسم

 

این همه خاطره رو چه کار کنیم

نمیتونیم که از اونا بگذریم

 

واژه شروع شعر من تویی

بیا تا آخر خط با هم بریم

 

واسه چی میخوای که تنهام بذاری

چرا باید تو رو از یاد ببرم

 

یادمه یه روز نشستی روبروم

گفتی که محاله از تو بگذرم

 

بیا با هم آسمونو طی کنیم

تو به من یه فرصت تازه بده

میدونم که چشمای عاشق تو

راه و رسم عاشقی رو بلده

 

من میخوام همیشه عاشق بمونم

...

این همه خاطره رو چه کار کنیم

نمیتونیم که از اونا بگذریم

...


این آدما که می بینی ترانه زخمی میکنن

  

 بی قانونی قانونشون

 

  دروغ میگن به تو به من

 

 

نرو

 

همه زندگی من اون نگاه آشنات بود

                چرا فکر کردی به جز من یکی دیگه لایقت بود

 

رفتی ازم گرفتی اون نگاه آشناتو

                   واسه من باقی گذاشتی التهاب لحظه هاتو

 

حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی

 

چه غریبم بی تو اینجا  ای غریبه بی وفایی



نرو

                 تو هم می پوسی   می میری بی من

 نرو

تو که می دونی کم میشم
تو که می دونی کم میشی
تو که می دونی هم اغوش غم میشم
نرو
...
نرو
...

نظرات 9 + ارسال نظر
این منم تنها تر از تو یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.amighi.com

سلام
بابا بی خیال شو
ولش کن منم یکی داشتم که ..........
بی خیال
اگه ناز میکنه بخر نازشو
ولی اگه اذیت میکنه و فکر میکنه که منت کش میخواد بی خیالش شو
به خدا من میدونم و تجربه کردم که میگم
من خودم یه دخترم و اخلاق دختر ها رو بهتر میدونم
پس به من اعتماد کن
موفق باشی :: برات دعا میکنم
بای باییییییییییییییی

شب های سفید یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ب.ظ http://shabhayesefid.tk

بی تو چه بیتابم من !
امیده بر بادم من یه دنیا فریادم من.
تو رو که میبینم عاشقو دیوونم.
تو با اون چشمه سیات خوابه نگات .
خونه دلم رو ویرون میکنی .
تو با موهای پریشونو رهات.
منو سرگشته و حیرون میکنی.
باز دلم اسیره عشقه تو شد.
عمره من همه به پایه تو شد.
یاده توغمه تو خاطره من.
تا ابد همیشه خاطره شد.
بیا هنوز عشقت توی قلبمه .
تو رو که میبینم قلبم میزنه.
اینو بدون نیازه من به عشقه تو .
تآخره دنیا تو وجودمه.
باز دلم اسیره عشقه تو شد.
عمره من همه به پای تو شد.
یاده توغمه تو خاطره من.
تا ابد همیشه خاطره شد.
تو ای ترانهء من همه بهانهء من.
تو در سکوته دلم صدای عشقه منی .
تو در نهایته من ندای باورمی.
تو با خندهای شیرینه لبات.
منو سرگشته و حیرون میکنی.
تو با اون کرشمه و نازو ادات .
مثله جادو منو افسون میکنی.
باز دلم اسیره عشقه تو شد.
عمره من همه به پایه تو شد.
یاده توغمه تو خاطره من.
تا ابد همیشه خاطره شد.
بیا هنوز عشقت توی قلبمه .
تو رو که میبینم قلبم میزنه.
اینو بدون نیازه من به عشق تو.
تا آخره دنیا تو وجودمه.
موفق باشی.

نیلوفر یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.niloujoon.blogfa.com/

سلام...

شعره خیلی ناز بود... مرسی....

خوش باشی

سفر کرده پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

دمت گرم عزیز ....
مثل یک پنجره ای مثل غروب
مثل یک پروازی مثل یک آغازی ....
زندگی خوب و بدش هست جنون
مثل آبی ها باش مثل دریای درون
یا علی

ظالم جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام قاسم خان
شعرات خیلی قشنکه ومن از شعرات خیلی خوشم مآید ولی همیشه تو زندگی امیدت به خدا باشه
موفق وپیروز باشی ولی تلاش فراموش نکن خوب

راضیه شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام همشهری
تبریک...تبریک...تبریک
خیلی عالیه
گل کاشتی

ستاره دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:46 ب.ظ

عالیه
ادامه بده

علئ و ازاده سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ق.ظ http://aliazi.blogsky.com

salam dooste azizemoon
mese hamishe ziba bood nemidoonam kheili booye eshgh dasht ye hese zibaii matnat be adam mide
rasty ma up hastim montazerim
movafagh bashi
azio ali

صفری سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.baghestan.blogfa.com

سلام
جالبه به منم سر بزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد