مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

بگو بر میگردی


بگو برمیگردی      دور نریز عشق به این قشنگی

عزیزم نگی رفتم از یاد        یادت نره عشق کی بهت نشون داد

 

خزونم داره میره       نموند برگی رو درختا

 من هنوز منتظرم       توی جاده پر برفه

  به خدای آسمونا عشقت از یادم نرفته

به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است

بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است

این غزل های زلالی که ز من می شنوی

چشمه جاری اندوه دلی دریایی است

چند وقت است که بازیچه مردم شده ام

گر چه بازیچه شدن نیز خودش دنیایی است

امشب ای آینه تکلیف مرا روشن کن

حق به دست دل من ؟عقل؟و یا زیبایی است

دلخوش عشق شما نیستم ای اهل زمین

به خداوند که معشوق من بالایی است

این غزل نیز دل تنگ مرا باز نکرد

روح من تشنه یک زمزمه نیمایی است

   


نظرات 3 + ارسال نظر
رویا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام
خیلی باحاله
دمت گرم خوش به حاله طرف
باز هم بهت سر میزنم
بای

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:23 ب.ظ http://shirinkatebi.persianblog.com

برو وبمو چک کن
اصلا منو یادت هست؟

امیر جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:05 ب.ظ http://pws.blogsky.com

سلام دوست عزیز
متن زیبا ای نوشتی بهت تبریک میگم
امیدوارم که حالتون خوب باشه و وقتتون به شادی
وب شما هم فوق العاده با احساس و دلنشین است
منتظر حظور سبزت هستم
موفق و سر بلند باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد