مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

کی میتونه مثل من به گریه هاش دروغ بگه ؟!

یکی بود یکی نبود ، زیر گنبد کبود

یکی مثل من عاشق یکی مثل تو بود

 

اومد که فریاد بزنه

اما دیگه نایی نداشت....

خواست بمونه پیشش ولی...

تو قلب اون جایی نداشت !

آی دختره !

آی بی وفا !!!

آی تو که تنهام میذاری...

تو قاب عکست  جای من عکس کیو می خوای بذاری ؟!!

 

برو برو که مثل تو ، زیاده تو دنیا واسم

برو برو ولی بدون که تا ابد

جایی نداری تو دلم !

 

زدم به سیم آخر و گفتم ولش کن ، بی خیال

اوون واسه من یار نمیشه !  بی خیال این عشق محال !

 

گفتم تو مرام ما منت کشی نیست با مرام  !

می خواد بره خب به درک  !

همینه که هست ! ختم کلام !!

 

 میدونی واسه چی اینارو نوشتم     ... آخه ...

آخه شبها به جای خواب تو چشام دریای آبه

ساعت دیواری از وقتی که رفتی توی خوابه

هنوزم عکس من وتو روی دیوار توی قابه

نامه ای که گفته بودی من نخوندم  ، هنوزم لای کتابه