مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

آبی بودن عشق می خواهد

 

جون پناهم زیر بارون دستای گرم تو بود

گر تو رنجیدی از این عشق گناه من نبود

 

رفتی و عمری گذشته    ولی بی تو گذشت

رفتی و قلبی شکسته      به دست تو شکست

به دست تو شکست

 

چرا ابرا نمی بارن      خبر از تو نمیارن

چرا این خاطرات تو      منو تنها نمیذارن

                                            منو تنها نمیذارن

        

میتونم دل بکنم از همه اما از تو نه

و  فقط بدون که

آبی بودن عشق می خواهد

همین ....

 

این هم هدیه های من به شما

 

دیدی آخرش نموندی

منو تا جنون کشوندی

دلی که دادم به د ستت

آخر زدی و شکوندی

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام
قاسم جون مگه کجا می خوای بری ؟
هر جا که میری خدا پشت و پناهت
زود برگرد که دل همه ما تنگ میشه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد