مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

مرا اینگونه گر خواهی :: دلت را آشیانم کن ::

........................** این وبلاگ را من برای کسی ساختم که همیشه زندگی من است و به این امید مینویسم که او بخواند و منتظرم ..

من میخوام همیشه عاشق بمونم

 

به تو و چشمای روشنت قسم

با ترانه های آفتابی تو میتونم به صبح فردا برسم

 

این همه خاطره رو چه کار کنیم

نمیتونیم که از اونا بگذریم

 

واژه شروع شعر من تویی

بیا تا آخر خط با هم بریم

 

واسه چی میخوای که تنهام بذاری

چرا باید تو رو از یاد ببرم

 

یادمه یه روز نشستی روبروم

گفتی که محاله از تو بگذرم

 

بیا با هم آسمونو طی کنیم

تو به من یه فرصت تازه بده

میدونم که چشمای عاشق تو

راه و رسم عاشقی رو بلده

 

من میخوام همیشه عاشق بمونم

...

این همه خاطره رو چه کار کنیم

نمیتونیم که از اونا بگذریم

...


این آدما که می بینی ترانه زخمی میکنن

  

 بی قانونی قانونشون

 

  دروغ میگن به تو به من

 

 

نرو

 

همه زندگی من اون نگاه آشنات بود

                چرا فکر کردی به جز من یکی دیگه لایقت بود

 

رفتی ازم گرفتی اون نگاه آشناتو

                   واسه من باقی گذاشتی التهاب لحظه هاتو

 

حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی

 

چه غریبم بی تو اینجا  ای غریبه بی وفایی



نرو

                 تو هم می پوسی   می میری بی من

 نرو

تو که می دونی کم میشم
تو که می دونی کم میشی
تو که می دونی هم اغوش غم میشم
نرو
...
نرو
...

نرو

فراموش شده


آویز چشمم خواهد ماند


اشکهایم به یاد تو


به یاد آن لحظه که


مرا ز یادت بیرون راندی


دیگر گذر زمان را حس نکردم


چرا که از بازی روزگار


با فراموشی تو فراموش شدم

با فراموشی تو فراموش شدم

 

                     این حال منه بی تو
                      

             میتوانی تو به من زندگانی بخشی            یا بگیری ز من آنچه را می بخشی


                   نرو        

                        نرو 

                            من بی تو    تو بی من           یعنی حسرت